Medarbejdere

Læge

Belén Redal-Baigorri

Speciallæge i almen medicin

Speciallæge i intern medicin og nyresygdom

Allan Jæger Moos

Læge (Vikar)

Allan Jæger Moos

Allan er på klinikken fra 1.4.18 som fast vikar om mandagen og torsdagen. Han har stor erfaring i jobbet gennem 40 års arbejde i egen praksis.

Lene Maria Oppermann

Praksis sygeplejerske

Lene Maria Oppermann

Mette Harpsøe Eriksen

Jordemoder

Mette Harpsøe Eriksen

Marie Kampmann

Marie Kampmann

Marie hjælper os som lægesekretær og dækker de ansattes fravær, hun er fast i klinikken hver mandag og onsdag

En student af medicin er oplært i basale sygeplejer opgaver, ligesom at tage blodprøver og EKG gennem deres ansættelse som FADL vagt på sygehuset.

De er oplært i klinikken tik at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m)

Mette Marie Nørregaard

Mette Marie Nørregaard

Mette Marie er i klinikken om tirsdagen og fredagen.

De er oplært i klinikken tik at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m.)

Astrid Lahn Sørensen

Astrid er fast i klinikken om tirsdagen og fredagen.

Yusuf Baysal

Yusuf Baysal

Yusuf er fast i klinikken om mandagen og nogle gange om torsdagen.

De er oplært i klinikken til at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m.)

Bashar el-Hallek

Bioanalytiker

Bashar el-Hallak

Bashar hjælper i klinikken med blodtest, EKG og flere forskelige prøver.

Patricia Enemark

Lægesekretær

Patricia Enemark

Patricia er i klinikken hver anden torsdag.

Iben Hermann

Bogholder

Iben Hermann

Børneområde