Medarbejdere

Belén Redal-Baigorri

Læge

Belén Redal-Baigorri

Speciallæge i almen medicin ( University of Cardiff, Wales, UK)

Speciallæge i intern medicin og nyresygdom (Københavns universitet)

Bestået Dansk prøve 3 i 2004

Allan Jæger Moos

Læge (Vikar)

Allan Jæger Moos

Allan er på klinikken fra 1.4.18 som fast vikar om mandagen og torsdagen. Han har stor erfaring i jobbet gennem 40 års arbejde i egen praksis.

Lene Maria Oppermann

Praksis sygeplejerske

Lene Maria Oppermann

Mette Harpsøe Eriksen

Jordemoder

Mette Harpsøe Eriksen

Marie Kampmann

Marie Kampmann

Marie hjælper os som lægesekretær og dækker de ansattes fravær, hun er fast i klinikken hver mandag og onsdag

En student af medicin er oplært i basale sygeplejer opgaver, ligesom at tage blodprøver og EKG gennem deres ansættelse som FADL vagt på sygehuset.

De er oplært i klinikken tik at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m)

Mette Marie Nørregaard

Mette Marie Nørregaard

Mette Marie er i klinikken om tirsdagen.

De er oplært i klinikken tik at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m.)

Astrid Lahn Sørensen

Astrid er fast i klinikken om fredagen.

Yusuf Baysal

Yusuf er fast i klinikken om mandagen.

De er oplært i klinikken til at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer (måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m.)

Jimmi Jensen

Jimmi er fast i klinikken om torsdagen.

Oria

Lægevikar

Oria Mahmood

Patricia Enemark

Lægesekretær

Patricia Enemark

Patricia er i klinikken om onsdagen.

Iben Hermann

Bogholder

Iben Hermann

Børneområde