Medarbejdere

Læge

Belén Redal-Baigorri

Speciallæge i almen medicin

Speciallæge i intern medicin og nyresygdom

Allan Jæger Moos

Læge (Vikar)

Allan Jæger Moos

Allan er på klinikken fra 1.4.18 som fast vikar om mandagen. Han har stor erfaring i jobbet gennem 40 års arbejde i egen praksis.

Lene

Praksis sygeplejerske

Lene Maria Oppermann

Anne-Berit

Lægesekretær

Anne-Berit D. Jacobsen

Mette

Jordemoder

Mette Harpsøe Eriksen

Mai-Britt

Lægesekretær og SOSU assistent

Mai-Britt Nielsen

Marie

Stud. Med. ansat som lægesekretær

Marie Kampmann

Marie hjælper os som lægesekretær og dækker de ansattes fravær, hun er fast i klinikken hver mandag og onsdag

En student af medicin er oplært i basale sygeplejer opgaver, ligesom at tage blodprøver og EKG gennem deres ansættelse som FADL vagt på sygehuset.

De er oplært i klinikken tik at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer ( måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne etc etc)

Yusuf

Stud. Med. ansat som lægesekretær

Yusuf Baysal

Yusuf er fast i klinikken om mandagen og nogle gange om torsdagen.

De er oplært i klinikken til at hjælpe med telefon visitation, reception og modtagelse af patienter samt veldefineret selvstændige konsultationer ( måling af blodtryk, vitamin B12 injektioner, vaccination af voksne m.m.)

Iben

Bogholder

Iben Hermann

Børneområde